Senin, 14 November 2011

i love KOREA now

철아  . 그러나 하나의 이름은 많은 의미합니다. 처음으로 나는 내가 당신의 모든 비디오 클립 표현에 대한 호기심을 느낄 수있어 당신을 알아. 하지만 나중에 , 그거요 과 함께 당신의 키스하는 동영상에 대해 알아 냈어, 그리고 그게 내가 당신과 사랑에 빠졌다시작에 불과하다. 그 후 난 다른 줄도 분,  , 기다려 상경, 많은 사람에게 키스에 대해많은 동영상을 발견했습니다.
내 친구 동영상을보고 싫어해도, 그렇지 않으면 나는 그것을 좋아하지. 이유는 몰라요.그것은 단지 당신의 매력을 빛나는 만드는 당신은 내게 최면. ^ ^. 비난하지 말아이나 내게 화를 내고있다면 지금 당신의 스토커가되고 사진이나 동영상을 미친 난 늘 갈증.


.........translate.........



kim hee chul. one name but means a lot. first time i know you i'm just feeling curious about your expression in your every video clips. but later then, i figured out about your kissing video with si won, and that is the beginning i fell in love with you. after that i found many videos about you kissing sung min, jung moo, hang kyung, and many else.
even though my friends hate to watch the videos, otherwise i like it. i dont know why. it just makes you glowing your charm and you hypnotized me. ^^. dont blame or mad at me if now i become your stalker and i always thirsty with your pictures or your crazy videos. 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar